Barn Till Gud

Alla inlägg under april 2010

Av Lisa - 1 april 2010 10:24

Sitter på fu och försöker söka lite sommarjobb och andra jobb.

Det går inte så bra... jag är så seg.


Men Å kommer hit sen:) det ska bli sååå trevligt och underbart.

Hon är verkligen min bästa vän!

Det var hon som tog med mig till kyrkan 2002. :)

Tacksam så in i norden!


Nej nu ska jag inte skriva mer för nuet.


Puss

Av Lisa - 1 april 2010 09:36

Underbar låt hittade jag idag på spotify!


Så här är texten:


"Holy Holy.

Holy Holy.

Holy holy Lord God almighty.

And we lift our hearts before You as a token of our love.

Holy holy.

Holy holy.


Grecious father.

Grecious Father.

We're so blest to be Your children, grecious father.

And we lift our heads before You as a token of our love.

Grecious father.

Grecious father.


Precious Jesus.

Precious Jesus.

We're so glad that you've redeemed us, precious Jesus.

And we lift our hands before You as a token of our love.

Precious Jesus.

Precious Jesus.


Holy Spirit.

Holy Spirit.

Come and fill our hearts anew Holy spirit.

And we lift our voice before You as a token of our love.

Holy Spirit.

Holy Spirit.


Hallelujah.

Hallelujah.

Hallelujah.

Hallelujah.

And we lift our hearts before You as a token of our love.

Hallelujah.

Hallelujah.


Various Artists – America's 25 Favorite Praise & Worship Choruses, Vol. 4

Här är hela skrivan på Spotify!

Underbara låtar alltså!



Av Lisa - 1 april 2010 00:05

Nu blir det sängen alldeles strax. Ska bara uppdatera färdigt min simsdagbok!

Om släkten Morgan!

Den är kul!


Kram och puss!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Tillbaka på bloggagratis då. :) Lisa Eriksson, en glad tjej i sina bästa år. Vill ni veta mer om mig så läs min blogg :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards