Barn Till Gud

Alla inlägg den 5 april 2010

Av Lisa - 5 april 2010 22:15

Spelade just Sims 3 i några timmar. :D

Är jag en nörd då?


Uppdaterar min dagbok på thesims.se om familjen Morgan.

Som nu består av mamma Joanne, sonen Oliver, dottern Simone och dottern April.

Oliver har Jo med sin exmake Tom vem hon var otrogen mot med Christopher Steel, vilken hon har dottern Simone med. När hon berättat för Tom att hon var gravid med Simone förlät Tom henne för otroheten men Jo fortsatte träffa Chris.

Dock blev Jo gravid med Toms barn som är April. När Jo var gravid berättade hon för Tom om Chris och henne igen och Tom lämnade henne och flyttade.

Det dröjde dock inte länge förrän Chris flyttade in hos henne och de blev ett par officiellt.

Efter en dag friade Chris till Jo och hon svarade ja.

Sen födde hon då Toms barn som fick namnet April Morgan! :)


Aja... komplicerat drama det där. Hahhaa...


Nej nu ska jag fortsätta uppdatera.


Pöss!

Av Lisa - 5 april 2010 12:57

Lyssnade just på en underbar sång på spotify som heter "He has made me glad".


Vers: I will enter his gates with
thanksgiving in my heart
I will enter his courts with praise
I will say this is the day that the
Lord has made
I will rejoice for he has made me glad


Refräng: He has made me glad
He has made me glad
I will rejoice for he has
made me glad (2x)


Vers+refräng igen. :)


Daywind Studio Musicians – He Has Made Me Glad


Underbar...


Nehepp, tror jag ska spela sims lite... skapa en ny sim idag!


Hon ska heta Natascha Homer har jag bestämt redan nu! :) Vi får se hur hon ser ut sen.

Kan lägga upp en bild på henne sen :)

Av Lisa - 5 april 2010 12:04

Jahapp, nu är det annandagen då.

Vi ska äta gott idag... påskbord.. det är inte dumt alls. :)


Kollar på sjunde himlen... det är bra.


Ikväll tänker jag kolla på lite film: Sommaren med Göran och Bröllopsfotografen!

Kan bli kul! :)


Har sett en bra film för några dar sen:
"Cirque De (Du?) freak: The Vampires Assistant".

Den var bra :)


En annan film jag vill se (som jag redan sett) är Avatar i 3D.

Coolt med 3D liksom!


Nehepp! ska väl inte skriva så mycket mer nu!

Men ha det bra vänner! :)

Pöss!

Av Lisa - 5 april 2010 12:00

Susi:

Jag tror nog itne att jag smittade någon... jag vet inte om det ens var magsjuka. Jag tror att jag hade fått i mig något olämpligt bara. Mådde prima på söndagen nämligen. Hehe...


Annica:

jag har en tendens att tröttna på mina bloggar så därför byter jag ibland.

Jag har kvar www.jesuefterfoljare.blogspot.com ifall jag tröttnar på denna så går jag tillbaka dit så behöver jag inte göra en ny blogg. Och jag har kvar denna ifall jag skulle tröttna på den andra.

Men just nu är det denna som gäller.

Så egentligen gäller både: www.jesuefterfoljare.blogspot.com och www.barntillgud.bloggagratis.se


Så är det serni!


Tack för era kommentarer.


:D

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Tillbaka på bloggagratis då. :) Lisa Eriksson, en glad tjej i sina bästa år. Vill ni veta mer om mig så läs min blogg :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards