Barn Till Gud

Alla inlägg under mars 2010

Av Lisa - 31 mars 2010 21:40

Bra program på tv ikväll!

Sitter och kollar på andra avenyn och sen är det true blood...


Gissa vad som börjar fem över elva ikväll??? LOSTTT!

Sista säsongen! Det var längesen nu!

Så äntligen kan man väl säga.


Men sån tid alltså!


Aja... nu blir det lite trapper TV


fick just reda på att "Hästen" i andra avenyn dör i nästa avsnitt.

Det enda jag kommer sakna med honom är dialekten.

Skön dialekt göteborska är alltså!


Puss på er!

Av Lisa - 30 mars 2010 20:42

Ja det var namnet på den sim som jag och Niclas skapade när vi spelade idag.


Vi hade jättekul! Oliver började prata med en gift sim Anjelica Langö och hon gjorde slut med sin make. Och nu bor hon och hennes barn tillsammans med Oliver.


Men jisses vilken dålig fantasi man har.


OLIVER OLIVERSSON!

Namnet är ju jättekul!. Hehe...


Kollar på dating in the dark.

Ett skitprogram men väldigt roligt... :)

Hehe...


Puss

Av Lisa - 30 mars 2010 16:08

Av Lisa - 30 mars 2010 12:18

Var på bio igår och såg "Remember me" med Robert Pattinson och Emilie De Ravin (Eller nåt).

Slutet fick mig att tappa andan.


Varning för spoiler nu!


Det hela börjar med att en liten tjej och hennes mamma väntar på tunnelbanan.

De faller då offer för två rånare (eller var det fler, don't remember).

Rånarna går in i tunnelbanan och dörrarna stängs.

efter en stund så öppnas dörrarna igen och en av rånarna skjuter mamman framför ögonen på dottern.

Detta var 1991.


Tio år senare träffar tjejen (de Ravin) killen (Pattinson) och så handlar det om dessa ett bra tag.

Killens pappa (Pierce Brosnan) jobbar på ett kontor i ett av World Trade Center tornen.


I en sekvens får man höra att pappan ber killen komma upp på hans kontor.

Men han är inte själv där ännu för han lämnar killens lillasyster på skolan.

Killen är kvar på kontoret och står i fönstret.

Sen får man se en sekvens på skolan där hans lillaysster går.

Läraren skriver dagens datum på tavlan.


11 september 2001!


Sen smäller det...

Filmen slutar med terrorattacken mot tvillingtornen!

Killen dör.... pappan överlever...


Det var verkligen ett jobbigt slut...


Men filmen var bra i alla fall!

och Robert Pattinson är vansinnigt snygg!

Grrrr....


Emilie De Ravin har vi sett som Claire i Lost.


Lite konstigt att se Pattinson som någon annan än Edward Cullen!

Men jag har sett honom i harry potter också.


Jag är vansinnigt trött. Har inte sovit så bra inatt. orsaken ska vi inte ens gå in på.


Borde skriva en predikan till Onlinekyrkan men jag orkar bara inte...


Puss!

Av Lisa - 28 mars 2010 23:39

Dagens citat sagt av den store Ralf Gyllenhammar, eller citat och citat, en rolig historia.


"Varför är det så lite gräs i norrland?

Svar: Storlien!!!!"


Hahahahahahahaha...



Av Lisa - 28 mars 2010 23:21

Gå iin på denna sida...

Namninsamling för de som tycker att de borde få en chans till i Körslaget.


http://namninsamling.se/index.php?sida=2&nid=4438


Gå in och skriv på!


Team Gyllenhammar var bäst, inte bara för att det var just Raffe utanför att de VAR bäst!

Och de förtjänar upprättelse efter gårdagens skandal!


Ralf var den enda anledningen till att jag kollade... de andra körerna suger så fett så det finns bara inte... och hur piip kan de åka ut mot RONGEDAL!


Näeee jag förstår inte..


Mustasch for president... eller hur säger man!

Haha....


Natti natti!

Av Lisa - 28 mars 2010 14:59

Snart går jag till kyrkan, om en halvtimme så där.

Är sönda4 och smörgåsbuffé.

Underbart...


Kollar lite på nån repris av greys anatomy!

Kul! Hehe...


Ska ta med mig min nya bibel till kyrkan idag!

Jag är så glad för den.


Aja...


Bara en sak:


MUSTASCH ÄR BÄST!<3

Av Lisa - 27 mars 2010 23:52

Nu blir det snart sängen fastän jag inte är så trött. Får se om jag spelar lite sims innan men vi får som sagt se.


Pöss på er!

Presentation

Tillbaka på bloggagratis då. :) Lisa Eriksson, en glad tjej i sina bästa år. Vill ni veta mer om mig så läs min blogg :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards