Barn Till Gud

Alla inlägg under januari 2010

Av Lisa - 3 januari 2010 21:38

Där får man mer kommentarer.

Bajbaj!

Av Lisa - 3 januari 2010 21:16

Kollar på vinterkrysset på fyran men det är reklam just nu :(

Så tråkigt så det finns inte med reklam.

Blääää

Av Lisa - 3 januari 2010 20:11
Hallelujah! Sing to Jesus
His the sceptre, His the throne
Hallelujah! His the triumph
His the victory alone
Hark, the songs of holy Zion
Thunder like a mighty flood:
'Jesus out of every nation
Hath redeemed us by His blood.'

Hallelujah! not as orphans
Are we left in sorrow now
Hallelujah! He is near us
Faith believes, nor questions how
Though the clouds from sight receivedHim
When the forty days were o'er
Shall our hearts forget His promise
'I am with you ever more'?

Hallelujah! Bread of heaven
Thou on earth our food, our stay
Hallelujah! here the sinful
Flee to Thee from day to day
Intercessor, Friend of sinners
Earth's Redeemer, plead for me
Where the songs of all the sinless
Sweep across the crystal sea


Hallelujah! sing to Jesus
His the sceptre, His the throne
Hallelujah! His the triumph
His the victory alone
Hark, the songs of holy Zion
Thunder like a mighty flood:
'Jesus out of every nation
Hath redeemed us by His blood.'


Words public domain
Av Lisa - 3 januari 2010 19:57

Ì have no idea.


Tiden går så fort när man utforskar sin nya dator.

Plötsligt är klockan åtta och man har ingenting mer å göra.


Vad tycker ni man ska göra?

Har faktiskt ingen större lust att kolla på tv.

Vet inte varför?

Kanske är det en ny dator som tar upp tiden ;)


Puss hej

Av Lisa - 3 januari 2010 19:21

NU HAR JAG EN NY DATOR. HUR BRA ÄR INTE DET?


Äntligen, sa flickan.

Nu kan jag söka jobb på min egna dator istället för mammas lilla futtdator.

Aja, inget ont om den, den är säkert bra för de som har små fingrar.

Haha...


Det kör i magen på mig.

Inge vidare roligt.


Nehej nu ska jag utforska vidare i Windows 7.


Todiloo!

Av Lisa - 2 januari 2010 23:49

Nu har jag gått vidare med mitt liv.
Behöver inte honom.

Känner mer och mer att jag behöver Gud mycket mer.

Kärleken kommer när man minst anar det.


Såg en bra film ikväll som hette "En förtrollad romans" med Nicole Kidman och Will Ferell i huvudrollerna. Såå bra och så rolig.

Haha...

Harry Potter var bra också. Robert Pattinson (Edward Cullen i Twilight) var med och han var faktiskt väldigt snygg här också.

Men han dog, snyft*


Aja... tur att han inte dog på riktigt.


Nej, nu blire godnatt.


Sleep tight!

Presentation

Tillbaka på bloggagratis då. :) Lisa Eriksson, en glad tjej i sina bästa år. Vill ni veta mer om mig så läs min blogg :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards