Barn Till Gud

Alla inlägg den 25 mars 2010

Av Lisa - 25 mars 2010 23:07

Just nu råder det total vampyrhysteri.

Det är Twilight, True blood, Vampire diaries... allt som har med vampyrer att göra bara ÄLSKAR jag!

Jag kan inte förstå det.


Dock finns det bara en som kan göra vampyren rättvis och det är Robert Pattinson som Edward Cullen.

Kan inte hjälpa det. Han är så snygg och söt på något sätt som jag inte har sätt förr.


Han är den ultimata vampyren!


Go Edward!


Godnatt vänner och sov gott!

Av Lisa - 25 mars 2010 12:32

Blev inget med praktiken i Mullsjö pingst. Synd men kanske ett tecken på att Gud inte vill ha mig just där.

Får se vad som händer härnest. Måste söka lite mer praktik!


:)

Av Lisa - 25 mars 2010 12:24

... MOST HOLY av Hillsong :)


There is no god above You, There is no other like You.
Jesus, in You alone is righteousness and strength
Faithful in all Your ways, exalted above all names,
Desire of every nation, high above all gods.

You’re most Holy, most righteous
Almighty God, all faithful Lord
You’re most wonderful, most worthy to
Receive glory, power and strength

All nations shall come worship
For You alone are Holy.
Who would not fear You Lord
And glorify Your Name?
In You alone the fullness dwells
In You alone salvation for the world
There is no other god and
All the earth will sing

 

Hillsong – Most Holy


Oerhört underbar text och låt :)


God bless!

Av Lisa - 25 mars 2010 12:21

Det blev ingen lasagne för mamma hade stoppat ner fel. Så det blev köttfärssås och spagetti istället. Men det går ju lika bra det.

Det var gott och nu sitter jag här vid datorn igen. Har lunch i fyrtio minuter till.

Lyssnar lite till på lovsång. Skönt. :)


Kanske uppar mer sen. Vem vet? haha...

Av Lisa - 25 mars 2010 11:30

Tröttnade på blogspot. Men jag ska ha kvar bloggen så om jag tröttnar på denna så behvöer jag inte skapa en helt ny blogg utan bara komma tillbaka till den gamla. :)

Smart va?


Sitter på fu... folk går mig på nerverna. Nämner inga namn XD


Lyssnar på lovsång. Det är så befriande.

I give you my heart är det just nu som spelas. :)


Snart är det lunch! Det är också skönt... jag är väldigt hungrig och ska äta lasagne. :)

Mums...


Ska sluta för nuet att skriva.

Puss!

Presentation

Tillbaka på bloggagratis då. :) Lisa Eriksson, en glad tjej i sina bästa år. Vill ni veta mer om mig så läs min blogg :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards