Barn Till Gud

Alla inlägg den 8 april 2010

Av Lisa - 8 april 2010 14:43

Har just gjort en blogg om Grey Delisle.
En fanzone.

Med adressen: www.greydelislefanzone.blogspot.com

Mail: greydelislefanzone@live.se



Och så här ser den ut :)

Riktigt nöjd med layouten.


Den finns även på facebook. Sök bara på Grey Delisle Fanzone :)


BLI MEDLEM IDAG!


Nu ska jag snart ha fotokurs.

Är väldigt trött och har lite ont i magen.


:( Usch.


Men men...


Pöss  

Av Lisa - 8 april 2010 10:27

Hittade äntligen C&B nya album på Spotify!

Det är verkligen underbar musik.


Linda Ström, Frida Öhrn och Charlotte Centerwall.

Proffsiga folk det där.

Jag har alltid gillat Frida. Hon har en fantastisk röst. :)

Linda Ström har en röst som får mig att rysa.

Hon har gjort den här låten "Ingen väg ut" som spelas en hel del på radion! :)


Bästa låten på skivan är helt klart "I Just Don't Have The Heart":

Älskar låten... den har spelats en del på radion också!


Nej nu ska jag söka en ungdomsledartjänst i Taberg. :)


Pöss

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Tillbaka på bloggagratis då. :) Lisa Eriksson, en glad tjej i sina bästa år. Vill ni veta mer om mig så läs min blogg :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards