Barn Till Gud

Alla inlägg den 19 april 2010

Av Lisa - 19 april 2010 13:28

Sitter och lyssnar på Sebastian Roos... tror att han vann svensktoppen nästa eller nåt förra året och jag såg honom på allsång i gränna...


så himla bra han är alltså.

Hans vinnarballad "I Do" är något av det bästa jag hört på länge.

:)

Hans myspace (två låtar bara men ändå): www.myspace.com/sebastianroos

Där finns "I Do" med också :)


Fast nu lyssnar jag på Calle Kristiansson på Spotify!

han har en mycket bra röst.


Fixar lite med Onlinekyrkan.

Underbar känsla det där.


Ska ha en "jobbmobil" också som jag bara använder för Onlinekyrkan...

Inte för att jag får så mycket samtal till min vanliga mobil men ändå!


"here I go again" heter låten med calle kristiansson jag lyssnar på nu.


Erik Gönwall är bra han med. Äntligen både ettan och tvåan i idol bra :)

Har Eriks skiva hemma :)


Puss på er!


http://onlinekyrkan.aimoo.com är numer Onlinekyrkans adress :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Tillbaka på bloggagratis då. :) Lisa Eriksson, en glad tjej i sina bästa år. Vill ni veta mer om mig så läs min blogg :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards