Barn Till Gud

Alla inlägg den 21 april 2010

Av Lisa - 21 april 2010 10:14

ALLMÄNT...
Namn: Lisa
Piercingar: Hål i öronen om det räknas
Tatueringar: nope
Längd: ca 166 cm.
Skostorlek: 41 (!!!!!)
Hårfärg: Cendre (japp har min vanliga hårfärg just nu)
Är du kär i någon: ne

Önskar du att du bodde någon annanstans: hrm... ibland... men nej
Tänker du på självmord: Nej.
Tycker andra att du är attraktiv: ingen anning. inte frågat o tänker inte heller.
Vilket shampoo använder du: melondoftande... :)
Vilken parfym använder du: Lacoste
Vad är du rädd för: hrm... vet inte just nu
Gillar du att tvätta: Nej det gör jag inte.
Gillar du Berg-och-Dalbana: venne, jag har inte åkt nån... eh jo nyckelpigan på liserberg men kan man kalla det berg och dalb...


SENASTE...


Film du hyrde: Längesen nu, men Sex and the city-the movie

Film du köpte: En musikdvd med Mustasch!!!
Låten du lyssnade på: Marry Song med Band Of Horses
Låten du hade på hjärnan: Hrm... nån lovsång tror jag :)
Låten du laddade ner: Band of horses alla tre album. <3
Personen du ringde: pappa
TV program du tittade på: Rachael Ray
Personen du tänkte på: Hrm... mina vänner! <3


FAVORIT...


Mat: kinamat
Låt: Marry song (Band Of Horses), Warriors of the world (Manowar)

Sak att göra: sticka, kolla tv, vara i kyrkan!
Sport: Skidsport
Dryck: KAFFE<3

Kläder: Linne och kjol :)
Film: Twilight, Remember Me, An American Crime, la Vie En rose
Bil: Citroên eller Knight Rider bilen :) (Trans Am)

 

ANTAL...
Gånger du varit kär: 2 gånger faktiskt

Gånger ditt hjärta brustit: 1

Hjärtan brustit på grund av dej: hoppas inget... :(

Gånger ditt namn varit med i tidningen: Just JAG? ingen tror jag!
Ärr du har på kroppen: inga


SENASTE...


Bok du läste: Living dead in dallas (true blood serien).
Personen du fick mail av: Åsapåsa
Personen du fick brev av: det var längesen skickar man ens brev längre?

Personen du fick sms av: Sofie
Gången hela din familj åt middag tillsammans: I måndag :)


ÖVRIGT...

Vad har du gjort idag: Vaknat, ätit frukost, gått och lagt mig, lagt in musik på ipoden, kollat tv.
Var det kul: jomenvisst
Hur tidigt stiger du upp: Klockan 8 idag
Gillar du att slåss: nej
Vad ska du göra ikväll: Träna

Är du seriös: tror det
Vad är du allergisk mot inget som tur e
Var har du ont: ingenstans
Använder du hårspray: ibland bara
Kan du stå på händer: nej
Favorit serie: True blood, vampire diaries


ÖVRIGT MER...


Salt eller socker: hrm... salt tror jag. socker ibland
Gillar du ketchup: jomenvisst

Är du glad nu: rätt glad 
Var du glad igår: ja
Känner du någon som jobbar på sjukhus: nej inte vad jag vet
Vad dansar du till: dansar inte
Stockholm är: Sveriges huvudstad.
Göteborg är: en stad
Kan du sjunga: Alla kan sjunga. Så svaret är ja! men vet inte om man vill höra mig sjunga ;)
Mer värt än guld: Kärlek.
Spaghetti eller makaroner: makaroner
Ett land jag helst vill besöka: Australien
Ska bli skoj: Predika på fredag!

Ska inte bli skoj: arbetsförmedlingen framöver

Sparar till: inget nu.
Väntar på: ett jobb
Pålägg som gäller: ost, philadelphiaost
Dagens dryck: Kaffe <3


 
Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Tillbaka på bloggagratis då. :) Lisa Eriksson, en glad tjej i sina bästa år. Vill ni veta mer om mig så läs min blogg :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards