Barn Till Gud

Alla inlägg den 30 december 2009

Av Lisa - 30 december 2009 10:04

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?: snusade

2. Höll du några av dina nyårslöften?: hade inga
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?: nej inte vad jag vet :D
4. Dog någon som stod dig nära?: nej, som tur e
5. Vilka platser besökte du?: Gotland, Simrishamn, Steninge (Utanför Halmstad)
6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?: Pojkvän, biljetter till Mustasch
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?: När jag var på Scotts på allsången i gränna <3
.
8. Vad var din största framgång 2009?: eh... vet inte
9. Största misstaget?: jaadu, vet inte här heller... har väl gjort många småmisstag.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?: förkyld har man ju varit i alla fall
11. Bästa köpet: En fin stor väska (svart) och en klocka som jag är väldigt glad över
12. Vad spenderade du mest pengar på?: hrm... det var nog i går: Två skivor och massa raggsocksgarn.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?: Jag upptäckte MUSTASCH, Scotts gör mig alltid glad och så var det rätt person som vann idol. Erik är bäst.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?: Higher med Idol-Erik! <3
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?: jag vet inte... är nog rätt neutral!
16. Vad önskar du att du gjort mer?: sökt jobb ( är asdålig på det)
17. Vad önskar du att du gjort mindre?: snusat
18. Hur tillbringar du julen?: hemma med familjen

19. Blev du kär i år?: o ja, otroligt, fast det blev jag redan 2008 så räknas det??

20. Favoritprogram på TV?: Da Vinci Koden, Singing Bee Celeb, KNIGHT RIDER!
21. Bästa boken du läste i år?: Twilight-serien och Dan Browns nya bok "Den förlorade symbolen" (läser nu)
22. Största musikaliska upptäckten?: Mustasch!!!!!!!!!!!
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?: Ja, en ny digitalkamera <3

25. Något du önskade dig men inte fick?: spinningskor :( men det kan jag fixa själv i februari :)
26. Vad gjorde du på din födelsedag?: var på folkuniversitetet
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?: JOBB!
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?: Vanlig!
29. Vad fick dig att må bra?: Mina vänner!

30. Vilken kändis var du mest sugen på?: Det finns bara en kändis. Han stavas: H-E-N-R-I-K S-T-R-Ö-M-B-E-R-G
31. Vem saknade du?: min bibelskoleklass!

32. De bästa nya människorna du träffade?: De på jobbcoachningen och Helen och Merita. Ni är bäst!


Hopp, det var första inlägget.

Gomorron!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Tillbaka på bloggagratis då. :) Lisa Eriksson, en glad tjej i sina bästa år. Vill ni veta mer om mig så läs min blogg :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<<
December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards